Glavni meni
EnglishEnglish

Marketing  > News  > Alfa - Plam na sajmu ISH 2019

  • Alfa - Plam na sajmu ISH 2019

    28. 01. 2019.
    pozivnica_Frankfurt_2019_instagram_face.png
    28. 01. 2019.

    U periodu od 11. do 15. marta, kompanija Alfa – Plam će predstaviti svoj proizvodni asortiman na Međunarodnom sajmu ISH u Frankfurtu.


    O sajmu


    Sajam ISH je vodeći sajam u oblasti sistema grejanja i klimatizacije. Održava se svake druge godine u Frankfurtu. O razmerama i značaju ovog sajma govori i podatak da na ovom mestu više od 2.400 svetski poznatih izlagača prikazuje svoja najnovija tehnološka dostignuća.


    Istorijat


    Kompanija Alfa Plam je na sajmu ISH prvi put, u svojstvu izlagača, učestvovala 2013. godine. Tom prilikom, premijerno je svetskom tržištu predstavljen, tada najnoviji, proizvod kompanije – peć na pelet za etažno grejanje Commo. Može se reći da je te godine naša kompanija bila veoma zapažena od strane poznatih evropskih proizvođača ali distributera u oblasti grejanja.
    Ovo je četvrti put zaredom kako učestvujemo na ovom sajmu. Iz godine u godinu imali smo sve veću kvadraturu i zapaženiju poziciju štanda. Vremenom je rastao i broj novih proizvoda koje smo prikazivali, prvenstveno u segmentu grejanja na pelet. Ove godine, za sajam smo pripremili brojne novitete. Pored programa na pelet, gde imamo nove kotlove – Commo Compact snage 32 i 37 kw i dodatni rezervoar za pelet, predstavićemo redizajniranu gasnu peć Midi Lux i najnoviji štednjak na čvrsto gorivo Futuro.


    Kako uspešno organizovati sajamski nastup


    Da bismo bili rame uz rame sa svetski poznatim brendovima morali smo da planiramo sajamski nastup bar godinu dana unapred. Nakon što se definiše veličina i pozicija štanda pristupa se planiranju asortimana za sajamski nastup i razvoju novih proizvoda. Za izradu idejnih rešenja štanda i reklamnog materijala takođe je potrebno dosta vremena i angažovanja velikog broja zaposlenih (dizajnera, referenata, menadžmenta kompanije). Učešće na sajmu za zaposlene predstavlja i priliku za upoznavanje sa trendovima ali i za sklapanje kontakata koji se tiču ne samo prodaje već i nabavke komponenti, razvoja i standardizacije proizvoda.


    Aktivnosti posle sajma


    I najzad, po povratku sa sajma posao tek počinje, jer sledi realizacija svega onoga što je na sajmu dogovoreno. Analiza učešća na sajmu obuhvata finansijsku komponentu koja se tiče utrošenih sredstava, ali i analizu efekata koja se ogleda u kvantitetu i kvalitetu uspostavljenih kontakata. Do nekih konkretnih i merljivih rezultata učešća na sajmu, veoma je teško doći ali se ulaganje u ovakve aktivnosti smatra dugoročnom investicijom koja će u krajnjoj liniji dovesti do povećanja izvoza i proširenja asortimana, proizvodnih kapaciteta naše kompanije i domaće privrede u celini.


    Više informacija o sajmu možete pronaći ovde.


     

Back